Numer 32: „Ja, Don Giovanni” (albo: Amadeusz 33 1/3)

(Notuję w centrum ha., podczas gdy A. przegląda, ogląda, zagląda kilometry tkanin. Z kina my tu przez Plater.)

Wenecja okazała się atrapą, zawieszoną na rusztowaniu. Wiedeń okazał się osiemnastowieczną ryciną. (Wiem, że sztuczność to przerysowana, ale nieco jednak za bardzo.) Saura stoi w zupełnej opozycji do Formana, choć to Forman już dawno rozdał role i obsadził aktorów.

Wybronił się tylko Mozart i jego muzyka, anyway Mozart was a great composer.

(1,5/1,5)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s